Pages



Skriv din hemmelighet her: 

Hemmelighet 19. mars


1 kommentar:

  1. Høres ut som meg i den siste tiden jeg var sammen med min eks. Om dere fremdeles er sammen så råder jeg deg til å snakke med typen din om dette. Si at du hadde satt pris på/det hadde vært hyggelig med litt romantiske overaskelser, komplimenter, kyss/berøring, en romantisk middag osv.I blandt. Ikke si det i en krevende tone, men vær oppriktig at det hadde vært fint om han kunne legge merke til deg litt mer. Kommunikasjon og ærlighet er noe av det viktigste i et forhold! Jeg ønsker deg lykke til og håper det ordner seg! Dersom dere ikke er sammen, så ønsker jeg deg alt godt videre!

    SvarSlett

NORSKE HEMMELIGHETER oppfordrer til gode ord i kommentarfeltet. Noe du selv ville likt å lese om du hadde delt din innerste hemmelighet.