Pages



Skriv din hemmelighet her: 

Hemmelighet 12. juni


3 kommentarer:

  1. Det er jo ikke henne du burde være sint på, det er mannen din som lyver og bedrar deg!

    SvarSlett
  2. Det er ikke lett å ikke være sint på og ville hevnes på elskerinnen, men du vet ikke hva din mann har fortalt henne. Har opplevd dette selv og ble først rasende på elskerinnen. Så fikk jeg vite hva han hadde foralt (løyet) om forholdet vårt, og dermed fikk jeg utløp for sinnet mitt i riktig retning. Hvis du absolutt "må" ha bildene av henne, så foreslår jeg at du legger de på en minnepinne eller flyttbar harddisk. Ingenting er gjemt på en mailkonto.
    Lykke til videre i livet.

    SvarSlett
  3. Utrolig rart å se sin egen hemmelighet på trykk! Det var litt spesielle omstendigheter rundt bruddet vårt (kjente meget godt til den andre kvinnen og hun til meg. De var utro i gangene på vår alle tre sin felles jobb. Rett foran nesen på meg....). Hvem jeg er forbannet på velger jeg heldigvis helt selv! Det er ikke noe rett eller galt i sånne sammenhenger, veldig lenge er det bare følelser. Og man vil eksplodere av sinne og fortvilelse osv, det opptar hele livet ditt en god stund! Spesielt når man har små barn sammen som også krever sitt. Å bli sviktet er også å bli fratatt framtida, drømmene, livet som familie. Og ikke bare at det er slutt mellom to mennesker. Å dra seg ut av gjørma krever sin kvinne, men heldigvis går dagene og det kommer mer og mer på avstand. Man har virkelig ingen garantier i livet, og heldigvis for det! For når noe er avsluttet åpner det seg nye muligheter, også for meg.

    SvarSlett

NORSKE HEMMELIGHETER oppfordrer til gode ord i kommentarfeltet. Noe du selv ville likt å lese om du hadde delt din innerste hemmelighet.