Pages



Skriv din hemmelighet her: 

Hemmelighet 04. august


5 kommentarer:

  1. Og det værste jeg vet er slike som deg som skal forsøke å påtvinge andre, dine valg og så syte om at du ikke blir respektért. Dyr spiser også kjøtt og dyr kan også være altspisende.

    SvarSlett
    Svar
    1. 1 personen prøver jo ikke å påtvinge noe?
      2personen syter jo ikke over at hn ikke blir respektert.
      3 dyr spiser dyr som har levd i det fri, og ikke sperret inne i små.bur/ båser store deler av livet. Det er naturlig å spise kjøtt ja, men kjøttproduksjonen er lattelig langt fra naturlig.

      Slett
    2. Du har ikke tenkt over at du påtvinger dine valg på andre, når du spiser dem?

      Slett
  2. Det verste jeg vet, er mennesker som mener at sine valg er best. Mennesker er rovdyr av det verste slaget, rovdyr spiser kjøtt. Det er skadelig for kroppen din å ikke spise det. Diverse vitaminmangel og spesielt B12, gjør at mange leger fraråder å kutte ut kjøtt. Prøv å bli en kanin i ditt neste liv. Vent; kanina mi elsker kjøtt, den også.
    Ha en god en!

    SvarSlett
  3. Ja, kan man ikke gjøre alt så er det like greit å gjøre ingenting! Jeg er frivillig i dyrebeskyttelsen, jobber aktivt mot pelsindustrien og donerer penger til div organisasjoner.

    Men pga jeg har en skinnjakke og spiser kjøtt så er det like greit å slutte. Jeg kan jo umulig være glad i dyr.

    SvarSlett

NORSKE HEMMELIGHETER oppfordrer til gode ord i kommentarfeltet. Noe du selv ville likt å lese om du hadde delt din innerste hemmelighet.